[Bitrepository-devel] IdentifyMessages

Mikis Seth Sørensen mss at statsbiblioteket.dk
Fri Sep 20 08:30:15 CEST 2013

Lige et par ting mere

Jeg vil prøve at få tid til på mandag at sende en test specifikation for vores pillar test (som Jonas forslog). Dette specificerer hvad en pillar skal opfører sig i en række forskellige situationer.

Jeg vil tro at jeg på en dages eller to tid kan lave en overordnet beskrivelse på wiki'en af hvordan en pillar skal opfører sig  i de forskellige operationer<https://sbforge.org/display/BITMAG/Functionality>. Som sagt stammer den nuværende beskrivelse her fra første del af projekter og er hverken opdateret eller brugbar.

Mvh.
Mikis