[Bitrepository-devel] Tilføjelse af 'Recipient' element til den generalle Message type i protokollen

Mikis Seth Sørensen mss at statsbiblioteket.dk
Fri Feb 1 14:25:35 CET 2013

Jeg tror 'to' feltet primært er med så man direkte på et meddelses objekt kan angive hvordan det skal sendes uden at skulle have dette liggende som data ved siden af, det er meget rart.
Enig at den nuværende navngivning ikke er optimal, jeg er hver gang jeg kigger på disse elementer nødt til at se i xsd dokumentation hvad der forgår.

Hvis vi skal til at rette i dette kommer det til at ødelægge en hel del.

Mit forslag til en evt. renavngining er at vi skifter som følger:
Destinations ifølge ActiveMQ property syntaks:
To -> Destination
ReplyTo: Uændret.
Components
Recipient -> To
From: uændret.

Dvs. vi ændrer semantikken for et element og derfor endelig får brug for at bruge vores protokol minVersion som så skal sættes til 24 :-)

Who dares wins???
Mikis