[Bitrepository-devel] ALARMCODE_TYPE -> AlarmCode

Mikis Seth Sørensen mss at statsbiblioteket.dk
Thu Jan 19 09:42:45 CET 2012

I forbindelse med konverteringen af BitrepositoryElements enumeration til strenge piner det mig lidt at alarm kode typen hedder ALARMCODE_TYPE[1]. Dels er all-upper-case navngivningen noget vi ellers bruger til enumeration definitionerne. Jeg bryder mig hellere ikke rigtig om _TYPE postfixingen, det ser ikke ud som en xsd standard og det er i hvert fald ikke java standard. _TYPE postfixet er godt nok brugt for de andre typer, men jeg regner kun med at ændring ALARMCODE_TYPE, da jeg alligevel er i gang med en renavngivning.

Hvad siger I til et ALARMCODE_TYPE -> AlarmCode i sammen omgang som overgangen til string enumerations?

[1] https://sbforge.org/fisheye/browse/bitrepository-message-xml/src/main/resources/xsd/BitRepositoryElements.xsd?r=01e1ad41c6c26ea603bbc4feccb101d6a5c626e9#to628

Mvh
Mikis