[Bitrepository-devel] integrationtest1

Michael Rasmussen mira at kb.dk
Mon Feb 20 15:26:01 CET 2012

Hej

> Jeg kan se at integrationtest1 collectionsettings er blevet opdateret
> til version 0.6, men jeg har lige et par bemærkninger.
> DefaultChecksum skal være MD5 og ikke md5, ellers vil en
> ChecksumType.fromValue() ikke kendes ved den.

Ja, det ville selvfølgelig være rart, hvis DefaultChecksum var begrænset til bre:ChecksumType, men det vil nok være utidig sammenblanding af XSDer, hvis det blev gjort sådan (altså med inklusion af BitRepositoryElements.xsd i CollectionSettings.xsd), og der er problemer med betydningen af HMAC_* og OTHER.

Det er selvfølgelig ikke noget en passende konvention + dokumentation ikke kan løse.

> Der ud over kunne det være fint hvis url'en til messagebussen får en
> keepAlive=true på sig:
> failover:(ssl://int-bitmag-01.kb.dk:47777?keepAlive=true)

Heller ingen modstand her. Jeg/vi kan godt opdatere det, men det er vel lettest at du gør det selv, da I vel også skal nogle flere certifikater i PermissionSet?

> Jeg er i øvrigt igang med at rulle SB pillarne ud, og går i krig med
> webclienten inden længe.

KB pillar v. 0.0.7 spøger allerede på tråden.

@Mikis: Vi kan godt prøve at sætte reference pillar'en op.

~ Michael