[Bitrepository-devel] Tomme elementer.

Mikis Seth Sørensen mss at statsbiblioteket.dk
Tue Feb 7 08:48:05 CET 2012

Jeg syntes vi skal prøve at lade være med at bruge tomme elementer. Når
det så er sagt skal der stadigvæk kodes som at de andre kan finde på det.

Hvis man vil undgå at skrive:
request.getChecksumRequestForNewFile() != null &&
request.getChecksumRequestForNewFile().getChecksumType().trim().length() >
0
kan man jo lave en metode til at indkapsel forskellige måder at skrive
'Ingen checksum request'
private boolean isChecksumRequestDefined(ChechsumSpecTYPE spec) {
  return
    request.getChecksumRequestForNewFile() != null &&
request.getChecksumRequestForNewFile().getChecksumType().trim().length() >
0 &&
}

Mvh
Mikis