[Bitrepository-devel] Alt for lidt hukommelse på Bitmag serverne

Asser Schrøder Femø assf at kb.dk
Tue Apr 24 14:10:31 CEST 2012

Fra: Mikis Seth Sørensen [mailto:mss at statsbiblioteket.dk]
Sendt: 24 April 2012 13:53
Til: Christian S. Vandel; Asser Schrøder Femø
Cc: List for the Bitrepositorys developers
Emne: Alt for lidt hukommelse på Bitmag serverne

Hejsa

Kim har lige gjort mig opmærksom på at der kun er allokeret 1 GB hukommelse på vores integrationsmiljø serverer (int-bitmag-01- og 02), dette virker som alt for lidt og serverne har da også brugt al den fysiske hukommelse + det meste af swap. Derfor er det ikke underligt at vi hele tiden skal genstarte og oplever at tingene køre langsommere, inklusiv Jonas's stresstest.

Derfor mener jeg at vi hurtigst mulige skal have serverne opgraderet til 4 GB. Dette gælder nok også for sandkasse serveren.

Asser, Christian kigger I på dette?

Den er undervejs!