[Bitrepository-devel] Checksum beskeder

Kim Teglgaard Christensen ktc at statsbiblioteket.dk
Mon Sep 19 13:30:14 CEST 2011

Hej

Der er vel i det hele taget flere ting vedrørende checksums i de
forskellige beskeder.

Som jeg kunne forstå på Jonas i sidste uge så er der relativt få af
ophavsmændene (-kvinderne) som ikke har så meget med projektet at gøre
mere (Bolette er væk, Eld laver vidst temmelig meget andet, Kåre er på
barsel). Så mon det ikke ville være en ide at tage en snak om tingene på
vores video møde på onsdag?

Mvh Kim