[Bitrepository-devel] Mangler snart nogen at snakke med

Mikis Seth Sørensen mss at statsbiblioteket.dk
Mon Sep 19 12:37:40 CEST 2011

Jeg har aftalt med Kim at han forsøger at lave et devel deploy af SBPillar
med tilhørende konfigurations beskrivelse på wikien. Et naturligt sted for
sådan en beskrivelse ville være under: Development infrastructure
<https://sbforge.org/display/BITMAG/Development+infrastructure>.

Når den er klar kan vi kaste en reference klient efter den.

~Mikis