[Bitrepository-devel] ResponseCode

Kim Teglgaard Christensen ktc at statsbiblioteket.dk
Thu Oct 20 08:18:05 CEST 2011

Union typerne har så vidt jeg ved være meget mere udbredte, og har fået
en kraftig rundbarbering på et tidspunkt.
I Java resultere det i at union typerne bliver til strenge og så ryger
type fastheden.

Om det skal have sparket eller ej ved jeg ikke, men det giver ikke
umiddelbart det store problemer for mig, ud over manglende typefasthed
(som jeg ikke har et problem med).

Mvh Kim