[Bitrepository-devel] ResponseCode

Kim Teglgaard Christensen ktc at statsbiblioteket.dk
Wed Oct 19 12:42:40 CEST 2011

Jeg kom ved en fejl på et tidspunkt til at sende navnet på den ENUM frem
for den nummeriske værdi (i streng repræsentation) som responseCode, og
det gav lidt sjove resultater. I samme omgang snakkede jeg med Mikis om
det og der var consensus som jeg husker det at vi skulle holde os til
tallet, altså "440" og ikke "IDENTIFICATION_POSITIVE".
I det hele taget vil det også give sjove effekter hvis din ENUM er
"IdentifySuccess" når min for den tilsvarende "440" kode er
"IDENTIFICATION_POSITIVE".

Mvh Kim