[Bitrepository-devel] ResponseCode

Jonas Lindberg Frellesen jolf at kb.dk
Wed Oct 19 12:30:48 CEST 2011

Hej Alle,

Der var lige noget, som jeg glemte at tage op på mødet: ResponseCode (FinalResponseCode, ProgressResponseCode, IdentificationResponseCode, etc.).
I XSD'erne består de af nogle navngivne værdier (f.eks. IdentifySuccess = 440), hvor det er meningen, at det er værdien, som skal puttes ind i beskeden (altså i dette tilfælde "440"). Men flere steder i referencekoden har jeg set, at det er blevet implementeret således, at det er navnet, som er givet med i stedet (altså "IdentifySuccess"). Det betyder, at identifikationen fejlagtigt bliver forkastet, da der udelukkende forventes værdien "440" i tilfælde af success.

Skal det være muligt for diverse pillars at give navnet med i stedet for værdien? Altså, skal man kunne håndtere andet end tal i en ResponseCode?

Med venlig hilsen
Jonas

[http://support.kb.dk/images/kb_logo.jpg]

Det Kongelige Bibliotek
Nationalbibliotek og Københavns Universitetsbibliotek

Jonas Lindberg Frellesen
Softwareudvikler | Software Developer

Det Kongelige Bibliotek | The Royal Library
Afdelingen for Digital Bevaring | Digital Preservation
P.O. Box 2149 | DK-1016 København K
tel +45 3347 4691 | Fax +45 3393 2218 | jolf at kb.dk<mailto:jolf at kb.dk> | www.kb.dk<http://www.kb.dk>

Besøgsadresse | Visiting address | Søren Kierkegaards Plads 1
Leveringsadresse | Delivery address | Christians Brygge 8 | 1219 København K

EAN 5798 000 79 52 97 | Bank 0216 4069032583 | CVR 28 98 88 42
IBAN DK2002164069032583 | Swiftcode DABADKKK