[Bitrepository-devel] Message-xml version 5

Kim Teglgaard Christensen ktc at statsbiblioteket.dk
Wed Nov 30 15:10:40 CET 2011

Hej

Så er der blevet released version 5 af bitrepository-message-xml.

Jeg er ret sikker på at når reference koden skifter til den vil der være
mange ting som går i stykker.
- Integrity klienten vil gå i stykker, formatet som der udveksles data i
er ændret. Det er en simpel ændring, hvor der er fjernet nogle objekter
som dataene er pakket ind i.

- Muligheden for at tage lister af filID'er er blevet slået ihjel som
aftalt på dagens møde. I samme ombæring er parameteraddress også blevet
pillet ud af FileIDs elementet. Jeg har en stærk formodning om at det
også vil komme til at knække en del kode.

Så her fra er der kun at sige, happy brandslukning når der opdateres til
bitrepository-message-xml-5 :)

Mvh Kim