[Bitrepository-devel] KB Pillar

Michael Rasmussen mira at kb.dk
Tue Nov 29 11:51:32 CET 2011

Jeg var måske lidt uklar i min første mail, men jeg har sådan set hele tiden testet op imod webclienten (eller rettere en lettere modificeret udgave - derfor det ikke standard 0.6 versionsnummer på min konfiguration). Er der da andre måder at teste på?

For ikke at komme for langt væk fra versionen i trunk, har jeg opdateret min lokale webclient version til 0.5.2-SNAPSHOT, hvor jeg bruger følgende konfiguration:

http://sandkasse-01.kb.dk/dav/settings/kb-test-pillar/CollectionSettings.xml

http://sandkasse-01.kb.dk/dav/settings/kb-test-pillar/ReferenceSettings.xml

Pillaren burde^{tm} svare på get file, put file, get checksum og get file id, men er som sagt WIP.

Mvh Michael.