[Bitrepository-devel] Hvem vil udregne checksums for AllFileIDs?

Jonas Lindberg Frellesen jolf at kb.dk
Fri Nov 25 16:11:55 CET 2011

Hej Kim

ReferencePillar'en kan godt håndtere en sådanne anmodning. Og hvis jeg skal lave en ChecksumPillar, så vil den også kunne håndtere det.
I Netarkivet gør vi det på den måde, men der tager det også flere uger at beregne alle checksummerne (der er over 2.000.000 filer á ca. 100 MB).

Men jeg ved ikke, hvor realistisk det er for produktions alle pillar i det Danske Bitmagasin at kunne håndtere et sådanne scenarie, men jeg mener, at det så bør være en mulighed, som evt. kan defineres CollectionSettings (hvor der i så fald ikke skal være nogen pillars med, som ikke kan håndtere operationen).

Med venlig hilsen
Jonas