[Bitrepository-devel] Opsigelse

Jun Petersen Yoneyama jpy at sa.dk
Fri Nov 25 14:58:31 CET 2011

Kære alle

Jeg har med effekt fra årsskiftet sagt min stilling i Statens Arkiver op.
Hvem der kommer til at afløse mig i Bitmagasin projektet står indtil videre uafklaret hen.
Men Jonas forankrer selvfølgelig projektet i Statens Arkiver under alle omstændigheder.
Og indtil videre regner jeg med, at jeg fortsat deltager i onsdags møderne.

Nej, jeg har ikke fået et nyt job. Men mit arbejde og min sygdom hænger ikke sammen,
og det er uholdbart i længden, for det går især ud over min familie.

Mvh og god weekend
Jun