[Bitrepository-devel] Message-xml i flux

Kim Teglgaard Christensen ktc at statsbiblioteket.dk
Mon Nov 14 13:55:58 CET 2011

Det ser ud til at vi er ved at være i nærheden af et stabilt byg igen.
Dog blokere MQ'en som der snakkes med for at det kan afgøres med
sikkerhed.

For at få bygget så langt igennem er der nogle elementer som er blevet
gjort optional (se tråden med final response messages). Om de skal have
lov at fortsætte med at være optional, må være en diskussion vi tager på
videomødet.

Mvh Kim