[Bitrepository-devel] Rydde op i destinations på sandkasse-01.kb.dk

Mikis Seth Sørensen mss at statsbiblioteket.dk
Thu Nov 3 13:42:55 CET 2011

Super, jeg begynder at hamre på den med det samme, så må ve se hvor længe den holder.

Mvh
Mikis

From: Michael Rasmussen <mira at kb.dk<mailto:mira at kb.dk>>
Date: Thu, 3 Nov 2011 13:38:02 +0100
To: Mikis Seth Sørensen <mss at statsbiblioteket.dk<mailto:mss at statsbiblioteket.dk>>
Subject: SV: SV: SV: Rydde op i destinations på sandkasse-01.kb.dk

Den installation (5.4.1) er nu opgivet, beskeddatabasen var i knæ og fyldt med duplikerede beskeder og andet sjovt, hvilket nok har været årsagen til vores problemer. Der burde køre en 5.5.0’er på dens porte nu (dvs. tcp://sandkasse-01.kb.dk:61616 med admin på http://sandkasse-01.kb.dk:8161/admin/ )

-Michael