[Bitrepository-devel] Queues og Topics

Kåre Fiedler Christiansen kfc at statsbiblioteket.dk
Tue May 10 15:05:21 CEST 2011

Hej alle,

Jeg har skrevet et udkast til brug af queues og topics i Bitmagasinet. Det ligger her:
https://sbforge.org/display/BITMAG/Queues+and+topics

Jeg håber I får noget godt ud af en diskussion af det i morgen, hvor jeg desværre ikke er til stede.

I forhold til persistente topics er det relevant at nævne muligheden for at sætte en "Time To Live" på pakkerne. Det kunne muligvis være relevant helt generelt at bruge persistent topics, men at sætte Time To Live lavt, f.eks. 15 minutter, der hvor jeg har foreslået almindelige ikke persistente topics.

Jeg burde læse mails i løbet af formiddagen i morgen, så jeg kan svare på uddybende spørgsmål i løbet af formiddagen før mødet.

Hilsen
  Kåre
--
Kåre Fiedler Christiansen - It-udvikler
STATSBIBLIOTEKET, Victor Albecks Vej 1, 8000 Århus C.  Tlf. 89462036