[Bitrepository-devel] bitrepository-devel at ml.sbforge.org virker ikke???

Tom G. Christensen tgc at statsbiblioteket.dk
Thu May 5 08:57:02 CEST 2011

Kåre Fiedler Christiansen wrote:
> Der vil ikke nå nogen mails frem der ikke er sendt gennem
> Statsbibliotekets mailservere før Tom får opdateret DNS-recorden for
> ml.sbforge.org. Der er nemlig ikke nogen MX-record.

Jep, det var lige smuttet.
Det virker her på SB fordi alle bruger vores smarthost, uden for SB må
SMTP servere tilbage til A records, men ml.sbforge.org er ikke åben for
SMTP så derfor kommer der ikke noget frem.

Jeg har tilføjet MX records specifikt for ml.sbforge.org, der går lige
lidt inden zonerne bliver genindlæst.

-tgc

<snip>

--
Tom G. Christensen - IT-Systemdrift
Statsbiblioteket - Victor Albecks Vej 1 - 8000 Aarhus C
Email: tgc at statsbiblioteket.dk