[Bitrepository-devel] Sletning af Service Level Agreement wiki dokumentation?

Mikis Seth Sørensen mss at statsbiblioteket.dk
Thu Jun 30 12:11:54 CEST 2011

Hej

Efter at vi er skiftet til at bruge (Bit repository) collection mener jeg at technical SLA begrebet er forældet og bør sløjfes. Samtidig kan jeg ikke finde noget relevant dokumentation under https://sbforge.org/display/BITMAG/Service+Level+Agreement, der ikke er flyttet til https://sbforge.org/display/BITMAG/BitRepositoryCollection. Dvs. at Service Level Agreement siden + subsider kan slettes.

Nogen indvendiger?. Hvis der er nogen småting der skal med gemmes må I meget gerne lige flytte dem til en blivende side.

~Mikis