[Bitrepository-devel] Performance med listeners

Kåre Fiedler Christiansen kfc at statsbiblioteket.dk
Wed Jun 29 07:55:16 CEST 2011

Hej,

Det lyder som en lidt sær test.

Hvorfor teste hvor mange beskeder vi kan udveksle sekventielt? I den
virkelige verden vil vi jo sende beskeder parallelt mellem mange
producere og consumere.

Så vidt jeg kan se viser din test at der er større latency ved mange
listeners (vel at mærke på samme JVM), men ikke rigtig noget om hvor
mange beskeder der kan udveksles over ActiveMQ ved mange samtidigt
kommunikerende Consumers og Producers.

Hilsen
  Kåre