[Bitrepository-devel] Checksummer i xsd'er

Bolette A Jurik bam at statsbiblioteket.dk
Thu Jul 14 10:34:26 CEST 2011

  Update
- xsd for DeleteFile og ReplaceFile beskeder + eksempel-beskeder committet
- Audit Trail Information i Core + alle eksempel-beskeder opdateret
- Forsøg på at simplificere Checksum Data i xsd'erne. Data gruperet
efter checksum specification som det bruges i GetChecksums resultater er
nu 'symmetrisk' med data gruperet efter fileID som det bruges i
beskeder. Den sidste er så blevet kompliceret af at der i ReplaceFile er
mulighed for at angive checksumsdata både for den gamle fil (påkrævet;
til at checke det er den rigtige fil vi sletter) og den nye fil
(valgfri; til at checke download af ny fil er gået godt).

Jeg opdaterer wiki-siderne for DeleteFile, ReplaceFile og Core.
VH Bolette