[Bitrepository-devel] FileIDs i protokollen

Jonas Krasilnikoff Malling jkm at sa.dk
Thu Dec 15 09:25:16 CET 2011

Hej Alle

I .Net er det muligt at fremtvinge AlFileIDs ved at oprette et tomt objekt og smide det på. Det er grimt, men virker og kan valideres. Jeg mener, at Jun var inde på det i går, holdningen her at at dele skidtet i to beskeder. Det er en nydelig løsning, der løser problemerne.

Mvh - Jonas (.NetArkivaren)