[Bitrepository-devel] Replace file request

Kim Teglgaard Christensen ktc at statsbiblioteket.dk
Mon Dec 5 12:55:25 CET 2011

Hej

Jeg er ved at implementere en basic udgave af replacefile på sbpillaren.
I den forbindelse undre jeg mig lidt over at FileSize i
ReplaceFileRequest er optional, i PutFile er den mandatory.
Det er sikkert fordi at ReplaceFileRequest ikke er blevet opdateret i
samme omgang som PutFileRequest da vi besluttede at gøre FileSize
mandatory der.

Så mit spørgsmål går primært på, skal jeg ændre protokollen så FileSize
er mandatory på ReplaceFileRequest, så der er symetri med
PutFileRequest?

Mvh Kim