[Bitrepository-devel] Status for reference pillar

Mikis Seth Sørensen mss at statsbiblioteket.dk
Fri Aug 12 13:46:51 CEST 2011

Det lyder godt.

Jeg vil forsøger at komme den på den automatiske client test snarest mulig. Dvs. den erstatter test stubben når testen køres med 'useMockupPillar=false'.

Jeg tror en af de ting RefererencePillaren mangler er den SettingsManager jeg er ved at skrue sammen, som læser settings fra xml (med tilhørende xsd'er) som jeg har snakket om i forbindelse med CollectionSettings. Jeg vil lige overveje hvordan vi laver en mere brugervenlig deployable, som bare skal unzippes + lidt små rettelser af xml settings.

Lige nu står det dog mest på NAS.

God weekend
~Mikis